Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Gyártók
GLS csomagkereső
Bankkártyás fizetés


Figyelem!Az áruházban forgalmazott eszközök egy részének használata  szakismeretet igényel (sziklamászás, barlangászat, ipari alpinista munka). Az oldalainkon közölt tanácsok csak részben elegendők! A termékeket mindenki saját felelősségére vásárolja és használja!
 
Weblapunk oldalain regisztráció nélkül is szabadon böngészhet és vásárolhat!
 

Rendelés menete (egyszerűsített, kérjük olvassa végig az oldalt)

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosarába, "Kosárba helyezés" gomb!
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása" gombot.
  3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
  4. Az adatok megadását követően a "Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendeléshez.
  5. E-mail-ben visszaigazolást kap a megrendelés elküldését követően

 

Tájékoztatónk tartalmazza a vásárlás menetét és a szerződési feltételeket. A szerződés nyelve magyar. Kérjük, figyelmesen olvassa el tájékoztatónkat mielőtt rendelését leadná, mivel annak teljesítése az itt található szerződés alapján történik.

Szállítási információk

Szállítási költség: Magyarország területén ingyenes

Utánvétes szállítás esetén 800Ft UTÁNVÉT BESZEDÉSI DÍJ terheli a vásárolt áru értékét

A termékeknél feltüntetett árak: ÁFÁ-VAL EGYÜTT ÉRTENDŐK

Szállítási körzet: Magyarország egész területe

Szállítási határidő: 1-5 munkanap

Kiszállítási időpontok:

- munkanapokon 8-17 óra között: GLS futárszolgálat vagy POSTA (általában 10000Ft el nem érő rendelések esetén)

- előre egyeztetett időpontban (csak Budapesten): EXPLO futár

- munkanapokon 10-20 óra között ÁTVÉTELI PONT Budapest V. ker. Belgrád rakpart 19. TRECIKLI kerékpárműhely

A TRECIKLI kerékpárműhely csomagátvételi ponton az előre kifizetett termékek vehetők át (bankkártyával vagy előreutalással), a megrendelést követő nap 16 órától (műhely nyitvatartási időben). A csomag 2 hétig maradhat az átvételi ponton, az át nem vett csomagok visszakerülnek az explo.hu raktárba.

Fizetési mód

Négy fizetési lehetőség közül választhat:

ONLINE - bankkártyás opció (CIB Bank e-commerce rendszer)

ÁTUTALÁS - a PONOR Kft BUDAPEST BANK 10104167 - 51214500 - 01004007 számlaszámra

(IBAN formátum HU46-101041675121450001004007 SWIFT: BUDAHUHB)

KÉSZPÉNZ/UTÁNVÉT - a GLS futárnak, ebben az esetben 800Ft utánvét beszedési díj terheli a vásárolt áru értékét

KÉSZPÉNZ - az EXPLO futárnak személyes átvétel esetén (csak Budapesten)

ÁTUTALÁS fizetésmód választása esetén a csomagot, a csomagérték számlánkra történő beérkezése után áll módunkban elküldeni (előre utalás).

Áruház neve: www.explo.hu

Tulajdonos: PONOR Kft

Székhely: 1237 Budapest Maros u. 198.

E-mail cím: info@explo.hu

Telefonos ügyelet:  0-24 óra. Tel.: 06 20/9220043

 

Regisztráció

Regisztrálni csak egyszer kell, azután minden vásárlásnál, elég az azonosító és a jelszó megadása. A regisztráció során nyilvántartásba vett személy saját nevében, míg jogi személy, vagy más gazdasági társaság képviselője a szervezet nevében jár el a vásárlás során. A regisztrált adatait bizalmasan kezeljük, kérjük, olvassa el ide vonatkozó adatvédelmi tájékoztatónkat is.

A regisztrációs űrlap kitöltésekor a következőket kötelező megadni: felhasználói név, teljes név, e-mail cím, szállítási cím, telefonszám. Az oldal ellenőrzi az adatlap kitöltését, így hiányos adatok megadásakor figyelmeztető üzenetet küld. Újabb megrendeléskor az adatok természetesen módosíthatók.

Bejelentkezés újabb vásárláshoz

A már regisztrált felhasználó, a felső menüsor alatt, jobb oldalon található "Bejelentkezés" modulban találja meg adatait, vagy adhatja meg a már regisztrált, vásárláshoz szükséges azonosítóját, jelszavát, majd kattintson a "Bejelentkezés" gombra. Mindkét eset után kezdeményezheti a termék kiválasztását és annak "Kosárba helyezés"-ét, vagy az "Eddigi vásárlásaim" sorba belépve indíthat újabb vásárlást, értelemszerűen a nem kívánt termékeket a "Törlés" gombbal iktathatja ki.

Megrendelés

A "Termék kategóriák" menüpont alatt találhatók meg a termékeink, melyek kategóriánként, alkategóriánként vannak csoportosítva. A termékkategórián belül a kínálat jelenik meg, a termék nevére, vagy fotójára kattintva látható a termék részletes leírása (innen a fotóra kattintva akár nagyobb méretű képet is találunk a termékről).

A rendelni kívánt termék mennyisége, a raktárkészlet erejéig, szabadon beírható. Ezek után a "kosárba" gombra kattintva a kiválasztott áru a kosarunkba kerül.

Kosár tartalma

A kiválasztott termékek és azok összértéke a jobb oldali menüsorban a "Kosár" modul alatt tekinthető meg.

A kosár tartalmán belül változtatható a mennyiség, törölhető valamely termék, illetve a "termék kategóriák" menüsorban tovább válogathatunk a termékek között mindaddig, amíg a végleges megrendelést fel nem adjuk.

Megrendelés feladása

A kosár tartalmának áttekintése után, nyomjuk meg a "megrendelés" gombot! Itt még egyszer ellenőrizhetjük a megrendelni kívánt termékeket, módosíthatjuk a szállítási és a számlázási adatainkat, beállíthatjuk a fizetési módot, valamint a "közlemény" rovatba írhatunk az áruátvételre vonatkozó kérést.

Az adott megrendelés során elküldött adatai, az elküldést követően már nem javíthatók. Ezért fontos még egyszer a megrendelés áttekintése.

Ha minden adatot rendben talál, akkor kattintson a "megrendelés elküldése" gombra!

Amennyiben rendelése sikeres a "megrendelését elküldtük" üzenet érkezik.

Pár percen belül pedig kap egy visszaigazoló e-mailt a megadott címre.

Amennyiben ez az üzenet nem jelenik meg, vagy nem kap e-mailt a rendelés visszaigazolásáról, kérjük jelezze telefonon, vagy e-mailben az áruház üzemeltetőjének.

A házhozszállítás teljesítése, szerződés létrejötte

A megrendelés beérkezését a rendszer automatikusan, elektronikus levél útján visszaigazolja. Ön és Cégünk közti szerződés ezzel a visszaigazolással jön létre.

Ha nem kap elektronikus levelet 1 órán belül, vagy ismételje meg a rendelés feladását, és közleménybe írja bele az előző rendeléséről a történteket, vagy jelezzen az áruház üzemeltetőjének (tel. 0-24 óráig 0036209220043 email info@explo.hu). Abban az esetben, ha Ön olyan árut választott, mely nincs raktáron, szintén hívja az üzemeltetőt, az egyeztetés után megrendelése módosulhat. Az így egyeztetett rendelést, illetve a házhozszállítás időpontját, az esetleges módosításokat stb. munkatársunk e-mailben visszaigazolja. Ön és Cégünk közti szerződés ezzel a visszaigazolással jön létre.

A vásárolt termékekkel kapcsolatos mennyiségi és külső alapján, minőségi kifogásait az átvételkor a kiszállítóval kell közölnie. A GLS futárszolgálati, vagy postai szállításkor a kiszállítóval közös jegyzőköny felvétele szükséges a hiányosságokról, írásos dokumentum nélkül reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Indokolt esetben az Ön által reklamált tételt a futár visszaszállítja. Budapesti kiszállításkor az esetleg felmerülő kifogást az explo.hu futár rendezi.

Új házhozszállítási időpont

Amennyiben a terméket a szerződés, illetve a megbeszélés szerinti időpontban és helyen nem vették át, azaz a kiszállítás meghiúsul, munkatársunk még egyszer megkísérel Önnel új átvételi időpontban megállapodni. Ha a kapcsolatot nem sikerül felvennünk, nem választ új idopőntot, vagy az új idopőntban sem sikerül az árut átadnunk megrendelését tárgytalannak tekintjük.

Reklamáció

Kérjük, mindennemű problémájával, észrevételével, javaslatával, panaszával forduljon hozzánk bizalommal.

Tel: [0036-20/9220043] Email: info@explo.hu

A kiszállított áru beltartalmának minőségi problémája esetén telefonon vagy elektronikus levélben értesítheti cégünket a kiszállítást követő 3 napon belül.

A vásárlástól való elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül, indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti anem rendeltetésszerű kipróbálásból adódó anyagi kár megtérítését.
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb a termék visszaérkezését követő 15 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

 

Az elállási jog gyakorlásának menete


Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot (GLS) értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.
Kiemelten ügyeljen a termék kipróbálására, ugyanis a használatból eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt netán).
A termék visszaérkezését követő 15 napon belül a Ponor Kft a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

Európai vitarendezési platform

A fogyasztói bizalom növelése érdekében az esetlegesen felmerülő panaszok gördülékeny ügyintézése érdekében 2013-ban alkotta meg az Európai Parlament és tanács a fogyasztói jogviták online rendezéséról szóló 524/2013/EU rendeletet.

Az online vitarendezés platform 2016. február 15-től érhető el, az alábbi url címen: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Adatvédelmi tájékoztató

Adatkezelési tájékoztatónk megismeréséhez kattintson ide.

 

Bizalmát és vásárlását megköszönve:

ZIH JÓZSEF

ügyvezető PONOR Kft

Tel: 0036-209220043

E-mail: info@explo.hu

 

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.